Saya dan dia :)

March 17, 2014


Dengan nama Allah yang maha pengasih lagi maha penyayang :) 

Alhamdulillah 😊 Bahagia,, 

Mungkin terlalu awal,, Tapi aku sedang berusaha

Mungkin dia masih belum sempurna,, tetapi kami sedang baiki,, 

Mungkin orang lain fikir dia xmampu,, tapi aku sedia ambil risiko untuk mencuba,, 

Kita xkan tahu tentang sesuatu tu kalau kita xcuba nak ambil dan tahu,, kan?? 


Yaaa,, harapan,, itu je yang buat aku untuk bertahan,, 

*yeayyyyy,, got this,, weeeeee 😝😝😝😝

Harapan untuk terus perjuangkan,, 

Cuba berjuang sampai aku berjaya :) 

Untuk dia :) persiapkan diri sebaik mungkin,, 

Saya hanya mampu membantu,, yang lain,, terserah pada diri awak sendiri


Hurm,, asyik update blog dengan ipad,, rindu dekat blog,, 

Dah lama xmendoodle,, agak2 kalau doodle,, aku lukis orang,, yang melihat nmpak ape ya? Huhuhuuu

Nak try melukis malam ni :) 

Huhu,, tiba2 terasa mcm xde function aku update pasal benda ni,, 

Haihhhh -.-' 

Heheheh,, klah,, bai,, 

Assalamualaikum,, 

Lolz//anis





You Might Also Like

2 comments

  1. dik,nk tnya doodle yg adk farahanis buat ni lukis tngan lps tu msuk dlm pc or terus lukis guna photoshot ke ap?

    ReplyDelete
    Replies
    1. lukis tangan dulu :) pastu scan masuk pc,, baru trace balik guna photoshop atau paint sai tool .

      Delete

sisunglybetty. Powered by Blogger.