wattpad SISUGLYBETTY

January 06, 2017



بسم الله الرحمن الرحيم 

Assalamualaikum semua!

 yeayyy! baru sempat nak update blog. MasyaAllah busynya aku. Maybe nak kena tambah satu lagi azam tahun 2017 untuk displin update blog at least dua kali seminggu atau tiga kali seminggu. lepas ni nak kena set reminder supaya ingat. Tolong lah anis jadi rajin!

Sebab bila siang busy kemas rumah, kemas bilik sebab baru pindah betul2 rumah Pahang. Sebelum ni duduk menyewa kat mersing. And sekarang dah tak menyewa situ, balik duduk rumah kekal kat sini. So banyak lah benda nak kena dikemas dan di selongkar. Buang barang-barang yang dah tak guna sebab malas dah nak kemas banyak kali. Oh ya! Aku tengah cuti sem sekarang ni. Then malam, aku letih, aku just rehat tengok tv dengan family. Tak ada maknanya nak update blog bagai. Tapi yang sebenarnya ada je masa, Cuma aku malas. So lepas ni kalau dah buat reminder, ingat lah nak update blog dah lepas ni.

 And aku busy sikit dekat rumah, baru nak start business semula secara serius, baru order sticker, and baru nak susun semula instafeed, cari orang untuk buat paidreview, bagi gift review, cari gambar lawa-lawa untuk update dekat insta dan lain-lain. Gigih ni nak buat bisnes secara serious. Dulu cuma buat business sekadar nak cari duit poket je, dapat dua tiga ratus sebulan pun rasa mcm "haa cukup lah tu, aku bukan nak betul-betul business pun".

Tapi sekarang aku nak buat secara serious, haha nak kawin kan, nak kena lah rajin cari duit sikit, aku xnak bergantung dekat pihak lelaki 100%. Eh eh , cakap pasal kawin pulak. Okay yang mana nak support business anis, boleh follow dekat instagram @cekelatbunga.co. Do hit the follow button keyh?

Okay, entry ni sebenarnya nak cakap pasal aku punya wattpad yang dah lama dibiarkan sepi. masyaAllah aku biarkan dia sunyi sepi setandus gunung sahara. Hahaha siapa yang nak baca apa yang aku tulis, boleh click button wattpad yang aku dah sediakan dekat sidebar aku. Boleh click and baca apa yang aku merepek kat situ. Dan follow sekali okay?

Sebab lepasni aku akan cuba update jugak kat situ. Ohh please! Aku nak cuba aktif dan bersosial dengan semua orang. Aku nak jadi the better version of me this year. Aku nak tambah kawan baru, and try communicate dengan orang luar untuk jadi kawan dengan aku.

Do support me okay eberibadi?

 Okay tu je aku nak cakap, esok lusa aku update semula ya. Stay tune with me sayang-sayang sekalian.





You Might Also Like

0 comments

sisunglybetty. Powered by Blogger.